fredag 28 september 2012


Det här skulle ha kommit upp i onsdags, efter att jag hade varit på UM och gjort dessa intressanta iakttagelser..

Ungdomsmottagningens väntrum är väl inte den ultimata platsen att trendspana på, men det är fascinerande vilken sorts människor det är som kommer dit. Ration vanliga människor/mjukisbyxtomtar speglar verkligen inte samhället. Jag förstår inte, var kommer de ifrån, och varför ser man dem inte någon annanstans? Är det så att jag inte rör mig i kretsar där det är socialt accepterat med mjukisbyxor, eller är alla dessa människor egentligen vanliga medborgare som tar på sig någon slags förklädnad enkom för detta tillfälle?

Dagens bästa var en tjej med Uggs (vackert.) och något som jag trodde var velourbyxor men visade sig vara en hel dräkt.
Kvinnan hade en beige velourdräkt på sig. Och Uggs. Jag dog lite inombords.
För att förtydliga ytterligare; en dräkt, byxor+luvtröja, av beige velour.
(Inte för att jag var helt perfekt klädd heller, jag håller på att försöka acceptera att min favoritröja/klänning från Tiger börjar bli lite för liten på längden D: )
Men ändå, hallå, velourdräkt? I beige? Med UGGs till? Åhhhh....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar