tisdag 11 september 2012

Tydligen kan man lägga bilderna lite hur man vill här på blogspot, sweet!
Voila, dagens outfit för intresserade människor. Det som är lite intressant med det här är att jag faktiskt tog mod till mig och satte på mig mina shorts-förkläde-kjol-höftskynke-mojs. Jag är inte ens säker på att det, saken, är snyggt. Lite halvfult kanske. Men så länge man matchar med något som inte är för urringat, tight, vitt eller allmänt uppseendeväckande så funkar det ju bra. Folk stirrar ändå liksom.
Jag blev så van vid att alla stirrade på mig när jag var i Japan så att jag inte bryr mig nu. (Vem försöker du lura din uppmärksamhetskåta jävel, tänker ni hahaha och ni har kanske rätt OTL).

Anywhore, pratade holländska idag, för första gången på åtta år eller något. Vilken jävel som helst kan ju läsa det, men jag har alltid trott att jag har glömt själva hörförståelsen. När man är liten så tänker man ju inte så mycket på vilket språk det är så länge man förstår. Men så träffade jag min föredetta pianolärare som är holländare.
Han hade ju dock glömt att jag inte kan prata holländska och började glatt prata med mig. OCH JAG FÖRSTOD. ALLT. WHAT? Åka till Holland och jobba eller whatnot nästa sommar, jatack?
Jag och mamma satt och var bittra över att jag inte lärde mig något när jag var liten. Tänk om man hade kunnat det flytande...

2 kommentarer:

  1. Fett snyggt ju! Och udda :D Skulle vilja se den (det?) i fler vinklar.

    Holländare har jag tröttnat på vid det här laget (du är ett undantag), men språket kan jag inte få nog av (betyder inte så mycket när det kommer från en språkälskare...). Du borde definitivt försöka lära dig det igen! Då går du om mig i språkmängd :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag blev lite kär i att ha på mig "det" så jag lär väl ha det igen, så får du se :3

      Hur många holländare känner du egentligen? o: Jag har ingen generell uppfattning om dem...
      Ja asså jag känner att jag måste, och det skulle vara coolt ;D

      Radera