torsdag 13 september 2012

Vi kunde ha den bästa tiden i våra liv,
men jag tror inte vi lever så länge till.


Min Håkan-vecka fortsätter.

Idag har jag haft en sån dag som inte är så speciell men så händer det ändå fantastiska saker! Fan vad gay det låter men så var det. Fick Linnea att komma och äta lunch med oss, fick höra att "du verkar ju ha koll på det här" på fysiken osv. Började gå in mina Jeffrey Campbells från skolan hem till Isac och sedan runt strömmen.

 (Vi tog massor mer randomkort på varandra och nu ska vi (alltså Isac) bli kända på lookbook.
http://lookbook.nu/cederquist <- Hans LB. )

Tyvärr glömde jag minneskortet hos honom så jag har inga bilder att visa förutom de på min LB (längst ner på den här sidan). Tröjan är Isacs och jag blev lite kär i den tror jag... Det är ju så fint med långa tröjor, strumpbyxor och högklackade/grova kängor :3
Vi hann även gå igenom hela garderoben och min outfit till på fredag kväll (nu okad av tre oberoende personer) dricka massor av te (som vanligt) och prata om massor av randomsaker (ännu mer som vanligt).

Nu ska jag gå och låtsas att jag tror på begreppet skönhetssömn inför morgondagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar