måndag 24 september 2012

 En extremt gul bild på jackan, fulsnygg inte sant? Eller bara ful kanske..
Man blir ju lite osäker, och jag har en förkärlek för fulsnygga saker.. Det enda som är dåligt med den är att beige-vitt kanske inte är den mest moderiktiga färgen på hösten. Men det blir väl trevligt i vår sen kanske. Den är fin till mina nya handskar och all form av lite mer uppklätt mode.

Jag fryser som en jävla räka, vad är detta? Har dessutom kommit fram till att det är en dålig idé att duscha samtidigt som diskmaskinen är igång, för den tar allt varmvatten så att det som är kvar är någonstans mellan ljummet och varmt. Inte så kallt att man snabbduschar, utan den lömska sortens värme, som gör att man duschar länge i hopp om att bli lite lite varmare fast det egentligen är lite för kallt så att man står där och blir genomfrusen eller något.

En lite bättre bild på halsbandet också ->
Jag är väldigt nöjd, mycket fint till mitt armband och allt annat.

Just nu verkar det som att det kan bli en resa till Ungern i november, inget är riktigt klart men jag har aldrig varit i östeuropa och det verkar väldigt fint. Dessutom har jag ju en väninna och en syster som bor i närheten av Budapest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar