tisdag 25 september 2012

Dagens random! Träffade Ingrid vid bussen hem, vilket ju alltid är trevligt. Så här såg hennes hår ut, helt fantastiskt! Om jag hade spikrakt hår skulle jag också ha tusen färger i håret.
Det var så klart mycket finare i verkligheten, min ipodkamera hatar mig ibland..

Nu, vidare, appropå hår;
Idag, mina damer och herrar, ska jag göra något som jag inte gjort på mycket länge. Något revolutionerande, fantastiskt och tillika spännande.
Jag, Lydia Värmdmat (lol) ska pröva en helt ny sorts hårfärg.
Alltså, jag brukar ju färga håret, om än inte så ofta som vissa (inklusive min mor) anser att jag borde, och dessutom brukar jag ju byta nyans för jämnan. Men nu är det alltså en HELT NY SORT. Inte märke utan sort.
Både ammoniak- och luktfri. Jag är lite skeptisk. Förpackningen är skum dessutom. Asså. Ja. Vi får se. Cati kommer över när som helst och förbarmar sig över mig.

Syns lite dåligt, men det fina namnet på min nya hårfärg är alltså 8.34 copper gold light blonde. Alltså. Va? Bara gold- och lightblonde i kombination är en motsägelse. Kopparguldljusblond alltså. Jag kallar det.. lätt gingertonat. We shall see hur det här blir.

4 kommentarer:

  1. Och du bara, HEJ INGRID vi har inte setts på ett tag, får jag ta kort på ditt hår? ditt hår blev awsum :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa.. Hon blev extremt chockad, hahahahah!
      Det blev det, tack så mycket<3

      Radera