onsdag 10 oktober 2012

<- Som det kreativa geni jag är har jag skapat en ny maträtt.
Eller rättare sagt så har jag kombinerat två saker jag tycker om till en fantastisk sak. Alltså pasta och tomatsoppa. Och inte vilken tomatsoppa som helst! Keldas toscanska tomatsoppa. Så god.
Det ser så vidrigt ut dessutom. Men åh så gott det är.
Just idag blev det med tortellini, och jag skulle nog säga att det är godare med vanlig färsk bandspaghetti, men det var helt ok!
Funderar på att inviga ett nytt randomplagg imorgon.
Den här skönheten hittade jag på mormors vind för sisådär två år sen. Då var den väldigt fel för mig, stilmässigt. Lite mer rätt nu. Lite ful och lite snygg och möjligen även ganska varm. Den är ju fluffig liksom. Dessutom går jag hem vid lunch och jag har sällan fashionregrets numera. Jag orkar inte bry mig.

Åker med pappa till Junsele imorgon och kommer hem på söndag. Det vankas älgjakt, garderobsrensningar, kusinträff och möjligen gos med vita tigrar.

Inväntar dessutom cashflow på fredag. En starkt bidragande faktor till att livet känns rätt värt just nu.

2 kommentarer: