söndag 28 oktober 2012

Dagens outfit, eller något. Nämen. Hade lovat Moa och Evelina att jag skulle visa den ouppvisade cosplayperuken. Köpte den för flera år sedan när jag tänkte cosplaya Vanille från FFXIII. Något som dessvärre aldrig blev av, men jag har iallafall en väldigt fin och lockig kanekolon-peruk. Är lite kär i färgen och funderar seriöst på att färga hela håret i den här färgen. Precis nu när jag har hittat den perfekta rödorangea nyansen också  OTL. Jag är aldrig nöjd. Hade ju dessutom tänkt att pröva balsammetoden...

Nu är jag lyckligt hemkommen från Stockholm, efter en musikalkväll och en shoppingdag med Sälen och hennes syster och  mor.
Jag var ärligt talat inte så pepp på att shoppa något, och hittade inget på varken Zara eller Weekdays. Zara i Stockholm är så otroligt kaosigt och jag köper nästan aldrig något där. Det är bara massor av folk överallt som river i saker och whatnot.


En mycket vacker, stickad och ombrefärgad tröja som jag spanat in flera gånger blev äntligen min. Dyr var den men Urban Outftters hade studentrabatt så det kändes inte så illa ändå. Dessutom är den ju mycket fin och kommer garanterat att bli välanvänd. Från Sparkle and Fade, som har mycket annat fint också.


 Spontanköp från Topshop. Kan väl inte påstå att jag har något jättebehov av ännu en väska men.....
nåja.










Lite smycken också, blandat från Monki och Urban Outfitters. Ringar var aldrig min grej förut, men nu tycker jag att det är lite trevligt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar