onsdag 3 oktober 2012

Höjden av lathet; att blogga från sängen.
Tack vare minst två av mina läsare så är jag fortfarande sjukligt mätt och däst. Inte så att det inte var värt att äta alla kakor osv, för det var otroligt gott, men jag skulle inte vilja påstå att jag mår speciellt bra just nu.
Annars har jag varit mer produktiv än jag brukar på studiedagar, skrivit in mig på körskolan till och med. Sökt jobb TILL OCH MED. Shit. Vad händer?

Dagens diss; det är så kallt hemma att mitt bodybutter blir hårt och svåranvänt.


4 kommentarer:

  1. Vart skrev du in dig då? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där du går :3 Hon bah "känner du hon vad heter hon.." Jag bah "Catarina? jaaa :3 "

      Radera
    2. Ååh! >8D vad kul, men du ska inte få körkort före mig! Jag kanske råkade nämna att du kanske skulle börja :x kanske.

      Radera
    3. ..tror inte att det är någon risk! Har inte ens bokat in min första lektion än...
      håhåhå, jaa jag anade det :3

      Radera