onsdag 17 oktober 2012

<-Dagens.
Intressant enbart pga att det var första gången den senaste veckan som jag inte frusit. Underskatta aldrig the power of lusekoftor.
Saken är den att jag bestämde (som vanligt) igårkväll att jag skulle ha något med knästrumpor och då är det ju bara så. Men sen så ägnade jag 40 minuter på morgonen åt att flänga runt som fan och leta efter min långa långärmade tshirt som man måste ha under koftan. Om man inte vill flasha sig. Vilket jag vanligtvis inte vill.
Förgäves, fick jag reda på sen. Tröjan låg kvarglömd på annan ort sedan en och en halv vecka sedan.
Så jag fick improvisera ihop en underklänning som såg cp ut och .. ja intresseklubben antecknar.

Jo, jag frös alltså inte, utan blev tvärt om så varm att jag var svettig när jag kom hem och såg inget annat val än att först springa en sväng och sen hoppa lite hopprep. Avled typ.

Men sen så kände jag mig så effektiv och bra så istället för att försöka komma ifatt med allt som jag ligger efter med så avlägsnade jag lite axelvaddar från lite kappor och påbörjade lite nya projekt.
Klänningsmakandet är alltså i full gång, eller ja, jag orkade ta tag i att rita upp ett mönster till Julias nyårsklänning. Den kommer att bli superfin om jag lyckas.. Man vet ju aldrig riktigt hur det kommer att gå.
Men jag är väldigt nöjd med designen, och jag vet att den kommer att sitta perfekt på Julia~~~
Eftersom att jag ritade den specifikt till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar