tisdag 5 februari 2013


Idag har varit en hemsk dag. Eller den började bra och sen gick det åt helvete.
Började 10 men första lektionen var inställd så började klippa lite inför några randiga trikåtröjor som jag tänkte göra såhär till våren. Lunch, en lektion till osv och sen bam! eller snarare bbbaaaaaaaAAAAAAMMMMM!!!!  fuckade min rygg ur. Totalt. Har aldrig i hela mitt liv haft så ont. Helt fruktansvärt. Kallsvettades och hade tunnelseende i tre timmar och inget hjälpte. Inte att stå, inte att sitta, inte att ligga ned. Slutade med att jag tog mig hem till Hedda le Knarktant för att få värktabletter à la sånt som flashbackare knarkar. Känner fortfarande att jag egentligen har ont. Svårt att andas och mår väldigt illa. Varför? Dör. Åh. Så. Jobbigt. Och obehagligt. Och alltigenom onajs.

Något mer positivt; Är tydligen ensam hemma i helgen så det blir väl att sy för hela slanten. Någon som vill ha en långärmad tshirt med nitar och fickor och stuff?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar