torsdag 7 februari 2013

Hemma hela dagen. Fortfarande med en subtil, kvardröjande värk i ryggen.
Annars har jag bakat precis hela dagen känns det som. Och sytt en tröja, som iofs inte blev helt klar, men redan bortlovad. Julia kom nämligen över och räddade mig från muffinshelvetet. Allt jag gjorde var att dekorera.

Sen ringde mor och berättade att en av hennes kollegor identifierat min mystiska värk som njurbäcksinflammation. Alltså urinvägsinfektion i njurarna eller något. Som tydligen relativt snabbt kan utvecklas till blodförgiftning=serious shit.
Så jag satt och hade fetaste paniken i runt en timme medan jag kollade 1177.se och ringde och kollade om de tyckte att jag borde åka till akuten. Tanten trodde knappt på mig.
Avlider.

Sen  kom Cati över och det blev lite bättre av allmänt mys och nya skor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar