tisdag 5 februari 2013

Glömde skriva om att jag köpte skor igår, med Cati. Jag har ju så lätt för att få ont i knäna och höfterna (och nu även ryggen tydligen... hur gammal är jag egentligen?) när jag går i platta skor. Så inför Frankrike (man lär ju gå massor) så tänkte jag försöka hitta ett par perfekta små stövletter med lite klack.
Cati började med att förbjuda mig att köpa ett par svarta skor till. Blev lätt handlingsförlamad. Jag äger ju i princip inga skor som inte är svarta. Vad matchar man såna skor med? Livet kändes med ens som något mörkt och svårt.
Sen hittade vi dessa fina. På rea. 99 spänn. Hur kan man motstå? Dock lite för hög klack för att få följa med till Frankrike... Om jag inte tar med två par.
Appropå två par så fanns de i svart också och Cati, som den underbara människa hon är, tyckte att jag, en inte lika underbar människa, hade en innestående födelsedagspresent. Så nu har jag ett par svarta också! Lycka

1 kommentar:

  1. Hahahaha du är så söt, jag dör lite <3 Kommer över till dig imorgon med skor och ger dig en massage om du tillåter! När slutar du?

    SvaraRadera