lördag 9 februari 2013

CPdålig bild haha! Både Julia och Heddas tröjor är klara och fick till och med en improviserad lapp i nacken. Det ser ju lite mer genomarbetat ut då. Inte för att tröjorna inte har helt råa kanter men ändå. Haha. Bara folk är nöjda så OTL

Vet inte om jag är så pepp på utgång ikväll, alla andra verkar vara det och jag antar att man behöver det efter den här jävla veckan haha. Ahshit. Lär iallafall inte stanna ute till tre, kanske somnar i en snödriva eller något om jag inte aktar mig...
Hade en tanke om att snabbt sy ihop den orangea lövklänningen, det är ju ändå tema Orange eller något, beroende på hur man tolkar eventbeskrivningen. Men jag pallade inte. Orange är inte precis min färg och varför anstränga sig så för en utgång när man kan göra det någon gång när man har mer tid och större chans för profit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar