måndag 11 februari 2013



Dina, min favorit model-to-be, som jag kidnappade till Sälens projektarbete, visade sig vara lika bra framför kameran som jag hoppats. Om den orangea klänningen någonsin blir klar har jag någon att placera den i.

Veckans fashionmoment när jag insåg att jag faktiskt vill ha en skinnjacka. Jag faktiskt BEHÖVER en skinnjacka i vår. Fast inte i bikermodell då alltså, nejnej. Mer vet jag inte. Helst vill jag inte behöva betala för den själv heller men men.. Och ok att det här egentligen hände i fredags.

Idag tog jag mig lite varsamt i kragen och vred om till ett fast strypgrepp för att förmå mig själv att börja beta av mitt berg av försenade uppgifter. Resultat; Tre rapporter/inlämningar klara och inskickade, en hemtenta typ klar. Det jobbiga är att det känns som att jag har så mycket kvar att det inte riktigt gav någon känsla av tillfredsställelse. Ska dock göra mitt bästa för att bli klar med så mycket som möjligt innan vi åker, så att jag kan slappna av lite.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar