söndag 27 januari 2013

SOLANGE - LOSING YOU



Den här. Både för musiken, för att hon kommer till way out west och för randomdansen.

Alla bloggar jag läser uppdaterar alldeles för lite när jag väl inte har något bättre att göra än att läsa bloggar. När jag inte är hemma och sen kommer hem så har de uppdaterat i snitt varannan minut och man måste sitta och scrolla sig igenom flera mil av bilder på chihuahuakläder. Åååååhhhh.... jobbigt.

I övrigt börjar jag typ bli klar med the infamous bandeau top. Eller broderibiten iallafall. Har bara ~300 pärlor kvar att sy på och allt går som smort. Sen är det bara att sy ihop den, konstatera att den inte passar på mig och sen sälja den på typ Etsy eller Trendsales. Just Trendsales vet jag inte så mycket om, men som Etsy ser ut nu så vetefan om man vill ge sig in i den smeten.

Sen funderar jag på att gå över till Cati (hennes blogg) och hämta hem mina .... dockor.? Har inte sett till den ena på över ett halvår och den andra på betydligt längre. Har ju faktiskt en ny byst och high-heeled-fötter att montera fast. Kanske att man kan få lite inspiration igen. Minns ju knappt vad jag har för ögon och peruker och så, haha. Revival of Lydias skummaste hobby ever.

3 kommentarer:

  1. åhhh kom hit!! jag är ledig hela dagen förutom när jag ska gå och hämta min galax. (om den finns kvar dvs.. D:) du har en massa grejer här som är ditt, behöver typ en bil för att frakta allt lol. ÄNNU EN GÅNG "skrivet för 5 min sedan" jag är så stalker-läskig...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska fika @grannen klockan tre så kanske inte innan dess... annars kan jag inte vara hos dig så länge...
      Varför skulle den inte vara kvar? Ligger den på hemköp?

      Radera
    2. Aej men mot kvällen typ :>
      Nee, jag ska åka till Media Markt, men på hemsidan står det att den inte finns i lager :< men vi får se!

      Radera