tisdag 22 januari 2013

Hej, jag har varit på bröllop.
Det var inte lika awkward som jag hade trott, så det blev inte så mycket fotat, haha... Dessutom har jag ju fortfarande (efter två år) inte lärt mig min kamera ordentligt. Det är så pass illa att Alex vet mer om kameror än mig OTL Så de flesta bilderna har jag inte ens tagit själv.


Kyrkan.
Seriöst den minsta kyrka jag någonsin varit i.. Den rymde kanske 100 pers och var så gammal att man knappt fick plats i bänkarna. Dock sjukt charmig med massa levande ljus och gammal sten och helt fantastisk interiör.












Vi fastnade längst bak när alla skulle ut sen så jag hade gott om tid att ta kort på allt (95% blev ju dock suddigt). Här syns det ju verkligen hur liten den är. Vigseln var väldigt mysig och personlig och så med mycket fin musik.



Men behöver som sagt verkligen lära mig min kamera.
Cati, Sälen, hjälp.







Jag gillar ju inte att vara med på kort för att jag är väldigt medveten om att jag inte blir bra på bild. Någonsin. Konsekvensen av detta är -gasp- inga outfitbilder. Ska ju iofs ha samma sak på fars 50-årsfest i mars, fördelen med att det inte är några gemensamma gäster på de båda tillställningarna! Ska se om jag kan ta några ordentliga bilder på klänningen ändå framöver, den är verkligen sjukt fin och det blev så bra med håret och smyckena och skorna och strumpbyxorna och allt.


Känns inte helt ok att lägga upp bilder på internet på folk som inte gått med på det/man känner väl, men det får gå för att den är oskarp men rätt fin ändå liksom.

Kort sagt en värd helg, trots totalt ett dygns roadtrip, typ ingen sömn och så.

3 kommentarer:

  1. Mysig kyrka! Du och jag får gå ut och fota lite då antar jag :>

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaaaa, det måste vi. Och du måste förklara stuff för mig

      Radera
    2. Jag ska göra mitt bästa!

      Radera