tisdag 22 januari 2013

Såhär överlever jag vintern, ha. Vem har sagt att man inte kan kombinera ponchos och halsdukar liksom?

Är fortfarande mycket trött trots att jag sov 18 timmar igår. Höll på att somna hela dagen idag igen, speciellt efter lunch. Efter pianot så hade jag en plan om att jag skulle sitta och plugga lite på biblioteket men jag fastnade i en bok om Nankingmassakern i typ en kvart tills jag höll på att spy och dessutom höll på att somna. Så jag åkte hem för att chilla lite med mor och se (vad jag trodde var) sista avsnittet på säsong tre av Downton Abbey när mamma nu redan spoilat att Matthew dör i slutet. Så var det inte ens sista avsnittet. Eller inte det där han dör iallafall. Åhhh.....

Fysiknationella på torsdag och jag vill åka till Frankrike nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar