torsdag 31 januari 2013


Mår fortfarande piss, hade två nationella, ett awkward lunchmöte och en spontantripp till Jofotex med Hedda. Planen var att hitta balklänningstyg men det fanns inget som föll oss i smaken, tyvärr. Dessvärre för min ekonomi hittade jag lite saker som jag självklart inte kunde låta bli att köpa. Ringde även Lina och övertygade henne om att hon verkligen behöver massa saker som jag ritat och nu har tyg till.

Som det här tantväsketyget ->
Skitsnyggt och kommer bli en perfekt bustier någon gång i framtiden.

Eller det här. Sämsta bilden, det ska vara babyduvblåttnågot. Jag som alltid trott att jag inte tycker om blått heller. I suppose att jag kan tacka Chanels nagellack för det. De har massa fina blåa nyanser.
Nåja, köpte det här tyget i militärgrönt också, hence samtalet till Lina, och planen är att det ska bli playsuits, jumpsuits, whatever shorts och linne ihopsytt. Roar mig med att nåla veck på min nya provdocka.

Är sjuk och drar till Lund imorgon så jag lär ju inte uppdatera så mycket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar