tisdag 15 januari 2013

久しぶり..Det blev lite mycket där ett tag, och är fortfarande lite för mycket att hålla i luften för mig. Men det går. Jag ska försöka komma igång med det här igen så småningom. Ägnar tiden utanför skolan åt ... skolan och att försöka motivera mig själv på olika sätt och med varierande resultat.
Det är trots allt så mycket roligt som händer nu under vintern/våren. Först fyller jag år nu på fredag, och sedan är det bröllop på lördag, Heddas födelsedag på söndag, utgång fredagen efter det, utlandsresa på både sport- och påsklovet, folks studentfiranden, festival osv....
Man behöver ju inte tänka på att man har nationella i fysik nästa vecka om man inte vill liksom.

Detta är vad jag vill ha just nu, till allt jag ska ha på mig i sommar.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar