torsdag 1 november 2012

Börjar med en sedvanlig ursäkt till Julia för att jag bloggar lika lite som Magdalena Ribbing.

Jag har haft ett översocialt dygn. Har spontant och planerat träffat nästan halva min vänkrets känns det som..
Sov hos Naim, skulle till Julia på förmiddagen, träffade en kompis från högstadiet utanför spårvagnen, helt oplanerat. Visade upp en klänningsprototyp inklusive tygprov för Julia, stapplade mot skolan för att hämta böcker (ingen var där), stapplade till ica och köpte mat (första födan på 24 timmar inte inräknat två mackor och två liter juice) verkligen stapplade till biblioteket där jag inte ens han börja plugga efter att ha återhämtat mig innan jag blev bjuden på sushi av Hedda för att fira att hon fått jobb. Grattis igen!
Sjukt värt dygn, minus en mycket massakrerad arm (klappa katter=risky business) och lite svält där på mitten.
Imorgon blir det IKEA och annat trevligt...

2 kommentarer:

  1. Magdalena är åtminstone regelbunden, du kan låta mig lida i ovisshet i flera dagar :'(

    SvaraRadera
  2. Jaja. Nu blir det oregelbunden uppdatering hela helgen igen~

    SvaraRadera