måndag 12 november 2012

Blandade tankar från dagen

1. Jag gillar dagishår. Som Linnèa och Hedda så finkänsligt beskrev mitt flätvågiga hår. Asså det är ju verkligen dagis, men ändå. Ah. Mh. Instant volym i flera dagar och tvivelaktig snygghetsnivå. Snarare lite fulsnyggt. Instant love alltså.
2. Det blir till 99% chans inget Frankrike för mig på nyår. Ah, så kan det gå. Hade först en liten tanke om att ha värsta feta festen hemma och typ bjuda 40 pers och så. Men sen kom jag på att jag ju egentligen redan är bortlovad på nyår. Sen typ ett år tillbaka.
3. Alltså blir det Danmark på nyår, Linnéa och Isac; om ni mot förmodan läser detta och jag inte redan har pratar med er om det - är ni intresserade? Till Sebastian alltså. Kommer bli gal1.
4. Veckans utbytesprojekt - vafan har jag gett mig in på? Nåja, det ska nog gå vägen, det här också
5. Har gått från att vela ragequita gymnasiet och flytta till Frankrike till att vilja gå i ide tills nästa sommar. Har egentligen ingen anledning, men. Ah.
6. Jag har fått lite framtidsplaneringsallergi tror jag. Ew.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar