torsdag 22 november 2012


Dagens jävla fluffhår. Vetefan vad som hände men det var fan ingen fin bena. Luggen på andra sidan också åhja. Flippade dessutom bilden så att den blev åt rätt håll. Mindfuck. Jag ser aldrig mig själv såhär. Utomkroppsliga erfarenheter är inget jag har gott om så att säga. 

Passande med tanke på att vi var på Julias utställning SMAL halva eftermiddagen och blev (IMO) matade med lite propaganda om hur man ska älska sig själv och hur dåligt det där att sträva efter perfektion. Lite hårt kanske, tanken var god och jag tycker att det är ett viktigt projekt. MEN; jag är inte fjorton år längre och har en skev bild av verkligheten, jag tycker om att bli matad med bilden av att det perfekta existerar, och tror att det är ett mänskligt drag att attraheras av vad vi upplever som vackert. Dock är det ju sorgligt att det finns barn och unga som tror att det är möjligt att se ut som på en retuscherad bild i verkligheten. Det går, men det ser inte verkligt ut. Hence, alla ryska tjejer på nätet som ser ut som dockor. 

Ohwell, Förutom tre timmar av kombinerad matte och fysik har jag överlevt även denna dag på jorden utan större missöden. Lämnad ensam på skolan för att vissa tre så kallade väninnor glömde att vänta på mig. Paniken i att ana att man kanske ska tvingas sitta ensam och äta i matsalen saknar motstycke men jag blev kompenserad med av en donkenglass från Julia. All is well that ends well. 

[Här ska det vara en bild på glassen, men dropbox segar sig]

Somnade i relaxrummet (hahahah) i ren ilska över att två huvudkaraktärer bragtes (tydligen stavas det så, fett skumt..) om livet i Game of Thrones del 4. Vilket iofs hände igårkväll men ändå. Jag är så ARG. Fortfarande. Man kan ju gå och tro att karaktärer som har egna kapitel inte skulle kunna bli dödade, men icke. Vafan? Två huvudkaraktärer också. I samma kapitel. 
Insåg nu att Ned hade egna kapitel och han dog ju efter halva första boken..... 

Drack kaffe för en timma sedan, därav wall of randomness. 

2 kommentarer:

  1. Jag har saknat dina noveller! Det är kul att läsa :3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Plötsligt händer det!
      jag är så dåligt på att skriva bra svar på alla kommentarer OTZ

      Radera