onsdag 29 augusti 2012

Jag har en tendens att glömma bort att kolla upp musik jag tycker om direkt när jag hör den, för att sen bli extremt glad när jag hittar rätt på den igen.
Fast man känner sig rätt dum. Så som sista person i världen har jag börjat lyssna på the Knife. Jag har alltid trott att det var någon annan som gjort deras låtar när jag hörde dem på radion. Tänk så lost man kan vara. Annars lever jag på Deadmau5 och GQs podcasts.
Sverige passar så bra till repetitiv och lätt dystopisk musik. 

BTW så vet jag inte hur man svarar på kommentarer, så jag väntar tills Cati fått upp sin blogg och kan lära mig~ Så ni kan ju tänka er att jag skrivet något tankfullt och fint som svar på alla kommentarer ok?

Funderar på om jag vågar ha en av mina tillklippta Tshirtstoretshirts till skolan imorgon. Eller om det är ett fett nono när det nästan är höst. Med en kavaj till kanske. Och strumpbyxor, annars dör man ju på morgonen. 

2 kommentarer:

  1. Jag har inte heller fattat än (min blogg är redan uppe OnO) men enda sättet jag hittat är att gå in på varje inlägg och svara där OTL normalt ska det väl gå att göra via "kontrollpanelen" typ...

    SvaraRadera
  2. Ja, alltså varför måste man gå in på själva bloggen och hålla på som en vanlig dödlig? OTL

    SvaraRadera