onsdag 24 juli 2013

Eh ah på allmän (Julias) begäran, lite bilder på det jag (och mor) fick hem från Zara igår. Använder fortfarande Lightroom så allt ser åt helvete ut.
Kappan är själva grejen. Var bitter i ett halvår över att jag inte köpte den när vi var i Frankrike, men det kändes ju som sagt lite omotiverat att shoppa då. Plus att jag gav 300;- nu och den kostade 1000;- (tror jag) då. Varför ha diskreta ytterplagg liksom? Varför ha mindre än femton kappor?


 Vanlig, basic, randig tröja. Ekologisk bomull, vilket ju är ett plus om man tänker på sånt. Femtio spänn, tänkte jag. Dålig bild dessutom. Men värt köp. Superskön. Och jag gillar inte ens trekvartsärm.

 Gorgeous guldorangea sidenshorts. Mhm. MHM. Äh. Ah. Gillar ju mina blåvita så mycket så nu kan jag ha samma modell fast varva färg, mönster och material. Som om att alla barn på jobbet inte redan påpekat att jag ju har samma tre par shorts på mig hela tiden.








Mamma köpte en klänning och en väska, men tog med sig klänningen så nu är det ett plagg mindre som jag kan ta ur hennes garderob D: Varför ha egna kläder liksom? Jobbar mig stadigt igenom hennes Indiskaklänningar..
Iallafall. Awesome läderväska med grafiskt mönster blabla. Och jag gillar inte ens rött ju.


Så nu kammar jag angoratröjan och putsar mina jodphurs i väntan på hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar