torsdag 14 mars 2013























Hittade nya fina shorts från Zara på deras hemsida. En bra grej med stora kejdor är att de oftast använder mönster år efter år så har man ett favoritplagg kan man lita på att det kommer tillbaka igen! Ok det är väl typiskt för alla egentligen... inte minst mig. Tänk alla klänningar av IKEAtyg jag sydde i 9an..
Iallafall så älskar jag ju mina blåa sidenshorts som jag köpte för mina sista pengar i Kobe, men de orangea i samma modell var väl inte lika nice. Orange är ju inte min färg precis. Fast jag skulle nog kalla det här brandgult, och håller sig tyget långt från håret så kanske det går.
De andra var ju bara helt fantastiska. åhmaigod. Att skorna också var fina gjorde ju inte saken värre. Stockholm nästa I guess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar