torsdag 16 maj 2013


 Long time no see. Är om möjligt mer stressad nu än vad jag var förut och mår typ konstant illa haha. Älska livet. Jag vet inte ens vad jag har gjort sen jag skrev något här, allt känns som en enda smet av halvbehandlade intryck.
Igår hittade jag en sån här på etsy av en slump. För 1700 spänn. Jag hoppas innerligt att det var ett scam för jag är så bitter över att jag inte köpte den. Det är alltså en handväska, hur det nu går ihop. Fett cool.

Har iallafall kommit fram till att jag ska sy två olika överdelar till balklänningen eftersom att jag har två par skor som vardera passar olika bra till respektive tyg. Jeffreys vs benetton-sandaler. Sandaler känns lite för traditionell bal för min smak, men man kanske inte kan vara alltför nyskapande (läs; skum). Vetefan om man pallar fixa tånaglarna asså. Lär man ju behöva göra om man ska ha sandaler haha. Tur att kjolen är lång så man slipper raka benen iallafall thank god.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar