tisdag 23 april 2013

Livet suger just nu, av följande anledningar;
Jag har överdrivet mycket saker att göra, både i och utanför skolan
Jag har urinvägsinfektion
Jag har en stor finne i näsan som ligger på någon nerv så jag kan inte ens peta på näsan utan att typ få asont
Jag är jättesnorig

Aka jag går omkring och är stressad och är ångest hela dagarna, och kan inte ens gå på toa eller snyta mig utan att det gör cpont. 

Dessutom är jag pank. Den här månaden också. Min privatekonomi suger. Tur att jag säljer av en skjorta imorgon så kanske jag kan typ... köpa något i Göteborg i helgen. Jag och Hedda ska roadtrippa ned för en potentiellt mycket gay helg. 

ASSÅ DET ÄR DET HÄR SOM ÄR PROBLEMET. När jag inte har några pengar, då känns det som att det är fem miljoner saker som jag potentiellt måste köpa. Men när jag har pengar, då är det inte intressant. Dessutom tror jag fan att jag är den enda i min ålder som inte har en buffert på 60 000 spänn. 

Vilket vackert comebackinlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar