torsdag 11 april 2013

Idag tänkte jag att det här med att träna kanske är något bra ändå, även om man inte har ett tydligt beach2042-mål. 42.. haha. Så jag tänkte att när man ändå är äcklig osv efter idrotten (som jag faktisk var med på) kan man ju lika gärna gå och träna direkt efter. Träna dubbelt så mycket fast samma äckelmängd=win. Sen blev det så att det var boxning på idrotten, och vi gick in för det VÄLDIGT mycket så man var död efteråt. Hade aldrig varit på gymdelen på friskis så jag tänkte att varför ta det steget nu när det i princip inte är några människor där? Introducera en sak åt gången liksom. Blev löpband. Sen blev jag helt fast i att kolla i hur kaloriförbränningen eller vad det nu var gick upp så helt plötsligt hade jag sprungit/joggat/gått i 40 minuter och typ bränt jag vet inte det är irrelevant.
ÄR SÅ JÄVLA DÖD NU ASSÅ JAG KAN INTE ENS LYFTA HÄNDERNA. Och mina vader känns som jag vet inte vad. Kommer sova som en liten minigris inatt. I en lergrop alltså.
Sen har jag nästan bestämt mig för att hänga med till badhuset nästa vecka så jag måste gå och köpa en mindre exhibitionistisk bikini. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar