tisdag 18 december 2012

Nu var det jävligt länge sen jag skrev något här. Aint even sorry. Massa saker hände och jag orkade inte engagera mig i något.
Har fortfarande massor av saker i skolan som släpar efter som jag borde göra. Så ironiskt nog skolkar jag för att plugga.

Nå, fick en avi igår och hade verkligen ingen aning om vad det kunde vara. Det visade sig att örhängena jag beställde från Kina inte alls tog sju veckor att få hem, utan två. Nice~
Och så fina små burkar också, sjukt fina! Som om att jag inte har tillräckligt många småburkar... Hittade en hel låda full häromdagen...
Örhängena kostade iallafall 27 dollar för två par med gratis frakt. Ett par 10mm och ett par 11,5. Lite skillnad i färg också men inte så mycket som jag trodde.. På bilderna såg det ut som det ena paret var ljusgråa. Hade väl varit snyggt men om det är så så är det väl bara att beställa igen. Etsy<3
Annars har jag börjat köpa julklappar, fast mestadels har jag hjälpt mina föräldrar att köpa julklappar till varandra, as usual.
Färgat om håret igen, fast det tror jag knappast att någon som inte vet om det lagt märke till.. men det är väl så det ska vara. Cati gjorde ett awesomejobb som alltid, och klippte även av en bit. Av någon anledning har inte mina lockar kommit tillbaka efter att jag plattade ut det inför klippningen. Med mittbena och glasögon känner jag mig lite som Lydia-i-femman eller något.
Mår trots allt som hänt och all stress rätt ok nu, så jag kanske fortsätter skriva lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar