måndag 3 december 2012


Ibland kan Lindö vara vackert på riktigt. Jag som tidigare varit en sån vinterentusiast kan inte för mitt liv minnas att jag någonsin frusit så mycket som jag gjort den här hösten. Japan tog död på mig eller något.
Idag var det ju dessutom extremt jävulusiskt kallt. Fy. 

Det har ju dock hänt en hel del bra saker, för att vara måndag och typ tretton minusgrader.
En mindre bra sak var att Dropbox inte vill synka med min dator så alla bilder blir mörka och ophotoshopade. Ni kan ju glädjas åt att veta att alla bilder är 100% oredigerade, och därmed ger en skev bild av verkligheten.

Nå, lunchade-shoppade-fikade-pluggade med Sälen och hittade inga skor till bröllop-femtioårsfestklänningen, men likväl en nyårsklänning!
Det syns inte så bra alls, men den är helt täckt av svarta och vita minipaljetter :> Dessutom är den jättekort och jättetajt och kostade inte så mycket. Så nu är allt inför nyår vad gäller kläder osv fixat. Klad Chey.
 Stringhyllan som kom upp igår ->
Najs att ha någonstans att lägga ännu mer onödiga saker~ och kameran. Varför tog jag en bild med mobilen när jag har en bra kamera? Ingen vet, allra minst jag.


Så, ja. Jag hade ju (som nästan ingen uppmärksammade) namnsdag idag! Kan inte påstå att jag har väldigt mycket koll på folks namnsdagar, men vissa hade koll på min, och någon hade mest koll, så dagens chock var när jag kom hem och hittade ->
Plötsligt händer det. Är helt enkelt liite mer omtyckt än er, just idag.

(Bilden på väggen; är det någon som vill ha en superorange klänning?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar