fredag 5 april 2013

Skamlöst stulen från facebookchatten; det första jag såg när jag vaknade imorse. Kan dagen då bli annat än bra? Förmodligen, men det blir svårt. Fick igår dessutom höra den fina berättelsen om hur samtliga tjejer i Lunds centrum vände sig om som hyenor/zombies vid åsynen av denna randiga papperspåse.

Annars har jag nu på lovet lyckats skaffa mig lite linjer. Den svenska solen är stark och vår altan är inte speciellt blåsig.

Har även funderat mycket på om mitt hår blir ofräscht fortare ju längre utväxten är, eller om det bara ser vidrigt ut efter en dag ändå. Det är ju svårt med råttfärgat hår eftersom att det är rätt guldigt när det är nytvättat och torrt, men blir nästan svart så fort det är blött/fett.

Vidare har jag läst igenom hela teoriboken och stört mig mer eller mindre hela tiden på dåliga formuleringar osv. Bland annat verkar de vilja dela in friktionskraften i subgrupperna bra respektive dålig friktion.

Högskoleprov imorgon. Opepp. Helt och hållet för att jag ska skriva det på Kungsgård. Tror att det kommer att påverka mitt resultat negativt.

Sitter just nu och väntar på a) att mamma ska komma hem med kanske lite fika b) att Jehovaskvinnan jag i tisdags lovade att jag skulle läsa deras häfte och en bibeltext så att hon kunde komma tillbaka idag och prata om det ska komma hit så att jag kan låtsas om att jag inte är hemma. Har självklart inte läst någon bibeltext. Har så fruktansvärt dåligt samvete.

Nu ringde mamma och sa att vi skulle ses i stan istället. Vettig anledning att inte prata med Jehovaskvinnan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar